Poskytujeme komplexné služby majiteľom nehnuteľností, ktorí sa rozhodli zhodnotiť svoje investície prenajímaním.
PERGO s.r.o. profesionálne zastúpi majiteľa vo všetkých úkonoch týkajúcich sa správy a starostlivosti o rezidenčnú nehnuteľnosť s cieľom maximalizovať výnosnosť investície.
Zastúpime Vás pri poruchách, opravách a vo všetkých prípadoch, kedy by inak bola Vaša prítomnosť nutná. Preberieme celú administratívnu, ekonomickú i prevádzkovú agendu a bezpečne uschováme dokumentáciu. Každý mesiac Vám zašleme podrobný výpis činností týkajúcich sa Vašej nehnuteľnosti.
Správa nehnuteľnosti sa dá rozdeliť na 3 základné časti:
Administratíva
- organizácia obhliadok a marketing neobsadenej nehnuteľnosti prostredníctvom našej realitnej kancelárie
- podpisovanie nájomných zmlúv a ich predlžovanie vo Vašom mene
- aktívna komunikácia s nájomníkmi
- úschova a ochrana dokumentácie k nehnuteľnosti
- asistencia pri tvorbe poistnej zmluvy
- komunikácia so správcovskou organizáciou
- pravidelný a podrobný reporting majiteľom nehnuteľností
Finančný servis
- výber nájomného a súvisiacich poplatkov, dodržiavanie záväzných termínov platieb podľa platných zmlúv
- evidencia výdavkov na údržbu, energie a súvisiace služby príslušnej nehnuteľnosti
- príprava dokumentov a registrácia na príslušnom daňovom úrade
Operatívny a technický manažment
- asistencia pri odovzdávaní nehnuteľnosti nájomcovi a jeho preberaní po skončení doby nájmu - doložené príslušnými protokolmi
- pravidelné inšpekcie nehnuteľností počas doby nájmu
- zabezpečenie opráv a rekonštrukcií po dohode s majiteľom nehnuteľnosti
- organizovanie opráv zariadení, zvládnutie havarijných situácií
- upratovací servis po ukončení nájmu, odstraňovanie prípadných závad